۱۲ خرداد ۱۳۸۹، ۱۹:۲۶

صلاحی:

تمام موفقیتهای ایران اسلامی در گرو پیروی از رهبری است

تمام موفقیتهای ایران اسلامی در گرو پیروی از رهبری است

مشهد - خبرگزاری مهر: استاندار خراسان رضوی گفت: همه موفقیتهای ایران اسلامی در گرو پیروی از رهبری است و تشکل بسیج پیشتاز این حرکت و موفقیت بزرگ است.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، محمود صلاحی ظهر چهارشنبه در جمع چهار هزار نفری خواهران بسیجی سپاه مالک اشتر شرق مشهد با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان سرور بانوان هر دو جهان روشن ترین الگوی جهان بشری برای زنان و مردان بوده و هست و بهترین ویژگی که آن حضرت به بشریت داده پیمودن مسیر شریعت است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: امروز هم جامعه ما وقتی روی خوشبختی را می بیند که از این نقطه حیاتی درس بگیرد و در مسیر ولایت قدم بردارد و تشکل بسیج دیروز و امروز هر توفیقی را بدست آورده است در پیمودن مسیر ولایت بوده است.

وی با بیان اینکه تشکل بسیج امروز روشن ترین تشکل معنوی کشور و جهان هستی است، اظهار داشت: این تشکل بخشی قابل توجه از جوانان این مرز و بوم را در قالب ارتش 20 میلیونی جذب خود کرده است.

وی همچنین خطاب به خواهران بسیجی سپاه ناحیه مالک اشتر شرق مشهد افزود: این حجاب امروز شما بانوان بسیجی نشان از پیمودن مسیر شریعت است و موفقیت جامعه ما در پیمودن همین مسیر است.

صلاحی اظهار داشت: اسرائیلی که یک بیستم امکانات امروز را در اختیار نداشت و ظرف شش روز ارتش های دیگر را شکست می دهد اما  امروز می بینیم که در مقابل جوانان حزب الله که الهام از امام راحل(ره) گرفته اند شکست خورده و اعتراف به شکست کرده اند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه امروز ایران سردمدار دفاع از حقوق بشر است، خاطرنشان کرد: امروز الگوی اداره حکومت و جهان با معنویت ایران است.

کد خبر 1094429

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha